?!

Mitt huvud är tomt.!
Livet flyter på i en underbar fart och allt går perfekt. Jag älskar min dotter. Älskar min blivande man. Mina djur. Saknar promenader med enzo! Finns liksom inte tid för det på samma sätt längre. Har liksom en ångest över detta! Mina föräldrar är änglar som tar hand om honom på det sättet vi gjorde innan men inte längre har tid till!

Det är inte alls lång tid kvar nu tills vi ska stå där framför altaret och säga JA till varandra. JA ska vi säga. Det pirrar i hela min mage och jag får gås hud. Ryser i hela kroppen av lycka. Jag längtar så. Vi va på Ikea härom dagen och inhandlade dekorationer till borden! Får nog kompletera med lite små saker.Hade budgeterat dekorationerna lite lågt kom jag på! 500kr till ar allt som behövs för att det ska vara pefekt!

idag blir det loppis för hela slanten, sen grillning med fotboll! Tror inte jag ska vara med tittar nog faktiskt på bara! Kan dömma det är jag himla bra på=)

Ebba ska vara hos sin farmor.Saknar henne redan!

Kommentarer
Postat av: Mad

Åhhh jag längtar så till vi ska stå där också..hur har er budget sett ut? ska ni på bröllopsresa? med Ebba?

2009-04-25 @ 08:40:26
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: sofie & liam

Gud vad mysigt med loppis & grillat =) & med cider, mmmm =) Min sambo handlade hm ett helt flak igår haha, det går nog åt i kväll :P Mumma!

Ha en trvlig helg!kram

2009-04-25 @ 09:32:00
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Josefine

Min klimp är lite mer än ett kilo tyngre; 6,6 kilo och 63 centimeter vid senaste BVC besöket i Torsdags. Han är snart uppe i 68 i bodys, men 62 passar tillräckligt i byxor. Ska ut på en shoppingtur snart och handla hem lite nytt i stl 74, och lite i 68. Känner att han nog kommer växa ur 68 snabbt som attans, eftersom de flesta 68 plagg inte är större än 62:or.



Jag önskar jag kunde stoppa tiden lite. Han är alldeles perfekt nu. =)

2009-04-25 @ 10:58:37
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: emma

ni får lägga upp bilderna från igår :)

ni missade det bästa... andrés arbetskamrat trilla i vattnet :P

kram

2009-04-26 @ 23:05:45
URL: http://www.metrobloggen.se/em6

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0