En hektisk dag framför oss

Det är så mycket som måste göras denna veckan eller helst idag!
Skicka in papper om Hindersprövning till skatteverket så prästen kan viga oss
Beställa våra ringar
Besöka verkstaden med bilen
BVC med ebba ska vi idag, väga och mäta henne. Hon ska även träffa farbror doktorn idag!
Enzo måste få komma ut på en promenix så jag tänkte faktiskt fråga min syster om hon vill göra det!
Ska träffa anneli efter hon slutat jobba, nova lund ska vi till!
Lite mat i magen måste oxå hinnas med där i mellan alla måsten! Suck hur ska detta sluta.
Jag har iaf hunnit duscha själv, ebba har fått ett härligt bad och är mätt och belåten, ligger i vår säng och sover gått!
Måste till banken oxå. AJAJ huvudvärk




















Jag bara älskar sommaren och när alla vänner kommer och umgås hemma hos oss! Vår trädgård kommer att vara en "fritidsgård" denna sommaren. Och jag bara älskar det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0